„Pedagógusok a webes szupersztrádán” címmel december 14-én iskolánk meghívásának eleget téve, Bognár Amália tartott a tantestület kíváncsi kollégái számára egy workshopot.
Az eseményen készült képek itt érhetők el.
Bognár Amália 2003 óta dolgozik magyar-történelem szakos tanárként. 2013 novemberében a Műszaki Kiadó eTanárikar közösségi pályázatán elnyerte a Hónap Online Közösségi Tanára címet, 2014 áprilisában pedig a Tempus Közalapítvány „Digitális Pedagógus Díj”- ával tüntették ki "Ajánlott irodalom feldolgozása IKT eszközökkel" című módszertani ötletéért.
2014 óta számos konferencián és szakkiállításon mutatja be a módszereit és osztja meg tapasztalatait. Rendszeresen publikál tudományos és szaklapokban, valamint különböző, oktatással foglalkozó blogokon. Ő maga is vezet egyet, ahol megosztja gyakorlati tapasztalatait, munkáit: qqcska.blogger.hu
A Z-generáció tanítását innovatívan, élményszerűen, digitális eszközökkel teszi. Azért is hívtuk meg iskolánkba, hogy a játékosításról (=gamificationról), a 21. századi képességekről, a tanárszerep változásáról és a digitális írástudásról kérdezhessük őt, beszéljen tapasztalatairól, inspirációt kapjunk tőle, megvitassuk az IKT alkalmazások gyakorlati hasznát. A workshopon választ kaphattunk a következő kérdésekre: hogyan tervezzünk digitális projektet? Milyen módon működik a gamification? Hogyan erősíthetjük az együttműködést a tanulók között a digitális felületek segítségével? Mivel segíti elő a virtuális világ a hatékonyabb tananyagfeldolgozást? Gyakorlatorientáltan mutatta meg nekünk, hogyan bővíthetjük digitális tolltartónkat. Köszönjük!